Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Wednesday 12 June 2013

When he pop a question!

Assalamualaikum..

Huh..lama sungguh cuti...baru nak warm up..mungkin pelanggan sudah lupa akan saya..waa....arap tidak terjadi..owh...untuk hari ini saya ingin tidak mahu mengupload tudung terbaru dan the vast saya tetapi menceritakan penglaman cuti saya(wah macam karangan UPSR!)

Alhamdulillah saya telah selamat ditunangkan dengan seseorang yang saya cintai pada 8 Jun 2013. Majlis sederhana itu berjalan dengan meriah sekali.
Apa yang saya nak kongsikan kat sini ailah majlis saya yang penuh dengan DIY tu..saya akan kongsikan pada entry berikut.

Memang nebes sangat.Pada mulanya saya tidak bercadang untuk bertunang, tapi bila emak cakap eh tak boleh...nanti orang fikir lain.oh.negetive sungguh!;(
Saya ingin bertunang pada hari pernikahan saya tetapi mak merupakan pembangkang yang tegar! tak boleh.minggu depan merisik, then after that tunang!muktamad.Bila itu keluar dari mulut emak, jangan berani kata tidak!

Pada mulanya saya mencadangkan agar kami berbalas 5-7 dulang, tetapi tiba-tiba kakak nya ingin menambah satu hantaran..mana boleh tambah satu.Mesti angka ganjil. So kami buat 7-9 dulang.

0 comments:

Post a Comment