Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Saturday 21 February 2015

im back for good!insyaAllah

Assalamualaikum..
Im married..dah setahun baru nak upload. The true is my dad passed away 2 week before our big day. I never imagine i can do all of this without my beloved dad. He passed away on 5th febuary 2014. Masa tu,macam org hilang pedoman. But im strong because of my mom,sibling and my husband(now)
Im just thinking, aku tak boleh lemah.adik2,mak masih perlukan aku. At least aku ada org yang jaga lepas nie..how about my mom and younger brother. Kesian abg yan,asyat,aim and ajoi..masih terlalu awl diuji macam nie. But,Allah plan the perfect to us..tu memag aku percaya.aku tak kn biarkan ujian yang menimpa sebab untuk menjauhkan diri dari Allah..
Ya Allah,janganlah kau siksa ayahku.kau kasihani la dia sebagaimana dia mengasihani aku sewaktu kecil..amin..

Kak long rindu babah!!!

0 comments:

Post a Comment