Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Saturday 25 January 2014

Review Product: Collagen Plus Vit E

Assalamualaikum,

Bila nak kawin nie, macam terasa nak jaga kecantikkan. Nak mula berdiet, nak mula jaga kulit.Kalau  boley tiap hari nak mandi susu, tapi apakan daya,,bila dah jadi wanita bekerjaya masa menjadi masalah utama.
Nk dijadikan cerita, satu petang yang boring di opis, terbuka lak we chat.ada org post product Collagen Plus Vit E. Testimoni macam ok, tapi kerana sikap yang suka mengoogle nie, try la cari maklumat lagi.
Kebetulan, adik saya memang ada beli product nie tapi dia tak guna. oh, dia memang suka beli product tapi memang agak payah mengunakannya, dan sebagai kakak yang bertanggungjawab saya la yang akan mengunakan. bukan apa, tak sanggup rasanya nak cakap adik mengikut amalan syaitan.


product nie megandungi 
1-Sabun pencuci
2-Krim siang
3-krim Malam

Setelah seminggu mengunakannya, apa yang boleh saya rumuskan Collagen Plus Vit E memang berkesan keatas kulit saya. Tetapi saya hanya mengunakan Sabun dan krim malam sahaja . kulit saya tidak sesuai untuk krim siang nya kerana ia berminyak.
Kepada sesiapa yang nak kan product nie, hati-hati sebab ada tiruan nya.  Cuba tengok bawah nie, perbezaan untuk yang ori dan tiruan


Sesiapa yang nak mencuba product nie, jom PM/we chat saya lelaju...
harga utk 1 set RM 23


0176575410-Nadirah



0 comments:

Post a Comment